Per piacè ùn ascolta micca ciò chì dicenu i ricchi, Tratta cù Clienti Difficiuli Professionalmente Sapete quandu tagliate e vostre perdite è andate.
Tratta cù Clienti Difficiuli Professionalmente Sapete quandu tagliate e vostre perdite è andate 2. Ci hè i ricchi è i poveri. I ricchi sò quelli chì anu un travagliu di soldi per elli. I poveri sò quelli chì travaglianu per soldi.
U ritrattu di i poveri in l'ochji di parechji hè u mendicante per a strada chì ùn pò micca pagà nunda. Ma questu hè u casu estremu di a miseria. Sè scambiate u vostru tempu per soldi in a quotazione per pagà per e cose boni di a vita, ùn site micca trà i ricchi.
A classe media hè una classificazione sviluppata per allevà i poveri travagliadori. Hè pussibule unisce à i ricchi da esse in a classe media. Ma hè abbastanza pocu cumuni.
Tenite in mente, u veru significatu di u riccu hè qualcunu chì ùn travaglia micca per soldi, ma i soldi travaglia per ellu. È di sicuru, facenu assai soldi.
Pudete travaglià per avè u cumpletu. È tutti ci vole. Tuttavia, se a vostra ispirazione primaria per u travagliu hè u pagamentu, sì assolutamente sempre in u poviru ghjocu. A chjave hè di pensà diversamente à u travagliu, vita, è soldi.
A nostra sucetà glorifica i ricchi. Di solitu si sviluppanu in capi di idee di qualchì tipu. Iè, hè veru ch'elli puderanu avè qualchì saviezza, ma spessu ingannanu u publicu. Offrenu suggerimenti chì ùn seguitanu micca o ùn seguitanu micca.
Sè vo vulete esse riccu, ùn fate micca ciò chì dicenu i ricchi. Piuttostu, amparà da ciò chì facenu. Studià e so storie di vita. Pruvate di truvà i mumenti chì anu fattu un grande saltu è vede ciò chì anu fattu è cumu l'anu fattu. Questu vi dicerà di l'azzioni reali.
Ci hè un grande cunsigliu chì e persone ricche consideranu chì ùn piglianu micca o ùn anu mai pigliatu. Eccu 7 di elli:
1. Cunservà o risparmià soldi hè ciò chì i ricchi dicenu ma ùn facenu mai
I ricchi ùn conservanu micca soldi. U fattore ch'elli vi infurmatu hè chì anu assai soldi, cusì ùn anu micca bisognu di salvà. Ma questu ùn hè micca un veru mutivu. U fattore genuu hè chì salvà soldi ùn hè micca una decisione finanziaria sàvia.
In Germania (cum'è un esempiu), paghete u bancu per mantene i vostri soldi in questu. Ùn vi paganu micca interessu. L'interessu hè cusì bassu in altri lochi, è u valore di i vostri soldi si deprezza assai più veloce. Dunque, quandu vi rinviate i vostri soldi, si pò fà manera menu chè ciò chì si pò nanzu vi salvatu lu.
I ricchi ùn risparmianu micca soldi. I ricchi investenu soldi. Cumpranu assi è investimenti finanziarii. L'unicu vantaghju di salvà hè l'autodisciplina chì insegna. Siate intelligente.
2. Diminuisce a spesa hè ciò chì dicenu i ricchi, Ma ùn facenu mai
Questu sona intelligente; però, hè male cum'è i cunsiglii per salvà soldi. Quandu e cose sò difficili, i suggerimenti tradiziunali hè di riduce a spesa. Ci hè solu un prublema. Se riduce i costi, tutti penseranu chì avà andate in rotta, chì porta à un altru prublema.
L'individui di l'affari diventanu paura di fà cumpagnia cun voi. Nimu ùn vole cullà nantu à u stessu carru cù qualchissia chì scende. L'offerta di negoziazione diventa inutilmente sfida. Ùn vi informaranu micca specificamente perchè sò riluttanti.
Tuttavia, se lanciate una festa fastosa o dimustrate ricchezza in qualchì tipu, vi affluiscenu cù offerte. Questu hè u metudu di i ricchi. Solu i poveri riduce i costi.
Aghju sempre pensatu à u mutivu chì i ricchi facenu partiti costosi insane. Ùn hè per nunda, ma per dimustrà a so manu forte in a negoziazione cummerciale.
3. Esce da u debitu hè ciò chì dicenu i ricchi, Ma a maiò parte di elli anu prestiti per l'investimentu
I ricchi ùn credenu micca a manera di i poveri. I poveri cercanu di esce da l'obbligazione finanziaria mentre i ricchi cercanu di entre in più debitu.. À i poveri, u debitu hè un prublema. À i ricchi, l'obbligazione finanziaria hè un strumentu monetariu.
L'individui ricchi utilizanu i soldi per guadagnà soldi. E induve crede chì uttene u soldi prelimiunale cù quale cumincianu? Da un compitu? Luntanu da ellu! Li piglianu da un prestitu. Entranu in obbligazione finanziaria.
A distinzione hè chì e persone cattive utilizanu obligazioni finanziarii per cumprà passivi. È a responsabilità hè qualcosa chì ùn genera micca ingressu è si deprezza cù u tempu.
4. Andà à a scola hè ciò chì dicenu i ricchi, ma a maiò parte di elli lascianu a scola
A più grande varietà di persone super-ricche in u mondu sò individui chì anu fallutu a scola. Naturalmente, tutti avianu qualchì tipu di scola, ma sapianu quandu abbandunà a scola - quelli chì continuanu à andà à a scola dopu à a scola ùn entranu mai in i circoli ricchi.
Ci sò qualchi scole induve a ghjente và per l'associu. Ma a maiò parte di a ghjente cuntinueghja à scopre è sò sempre paura di trasfurmà l'intelligenza in qualcosa di concretu in a vita reale. È più impurtante, ùn ci hè una scola cum'è a vita vera.
In a vita, l'esperienza hè rè. Ciò chì capisce da i libri hè diversu da ciò chì capisce da a vostra sperienza. I suggerimenti genuini sò per entra in a vita reale è fà sbagli. Se pudete leghje, scrive, parlà, è avè una cunniscenza fundamentale di l'abilità chì vulete travaglià, Credu chì avete avutu abbastanza scola.
5. Get A Job hè ciò chì dicenu i ricchi, ma ùn facenu mai
L'individui ricchi ùn sò micca ricchi per travaglià. Facenu questu per avè un investimentu cummerciale o finanziariu. Ùn ci hè nunda di male à travaglià se quellu compitu hè ciò chì vulete. Ma quandu qualchissia vi incuragisce à avanzà, vi dicenu di ottene un travagliu perchè crede chì ùn pudete micca stà nantu à u vostru propiu.
I ricchi travaglianu per scopre è esse soddisfatti. Travaglianu per esse esposti à l'opportunità. I ricchi ùn travaglianu micca postu chì volenu soldi. Se u cash hè ciò chì vulete, un travagliu ùn vi darà micca.
6. Diversificà hè ciò chì dicenu i ricchi, ma ùn facenu mai
Eccettu se u riccu hè un espertu di investimenti finanziarii, Ùn possu micca cunsiderà alcuna persona ricca chì si diversifica. Tutti mettenu tutti i so ova in una cesta è a guardianu cù un tank blindatu. Warren Buffet hà dettu chì, quantunque. Quelli chì si diversificanu chjaramente ùn capiscenu micca ciò chì fà cù u cash.
I ricchi mettenu i so soldi in ciò chì capiscenu è anu una quantità assequible di cuntrollu.
I poveri sò quelli chì sò attratti da a prossima grande cosa è l'idea di diversificazione. E persone chì trattanu di pruprietà ùn facenu micca stock. Quelli chì facenu azioni ùn facenu micca realità (fora di cumprà a so propria casa).
Questu hè u metudu chì e persone veri abbundanti sò. Ma quandu furnisce suggerimenti à u dilettante publicu, vi informanu di diversificà perchè ùn site micca prufondamente sperimentatu in ogni locu. Allora, hè a raccomandazione più sicura.
7. Pigliate vacanze hè ciò chì dicenu i ricchi, ma ùn facenu mai
I ricchi ùn vanu micca in un viaghju fastosa. Ci hè sempre qualchì affari cunnessu à u viaghju in un modu o un altru. Facenu scappate fora di viaghji di cummerciale. Quandu facenu un viaghju per piacè, i so ochji sò sempre aperti per opportunità di cummerciale in quellu locu.
I poveri facenu viaghji per scappà da u travagliu. È impediscenu di pensà à tuttu ciò chì tocca à u travagliu per tutti i mezi. Tuttavia, l'individui ricchi ùn ponu impedisce micca di mette in modu cummerciale in ogni locu.
Hè tuttu di cura di ciò chì furnisce per u travagliu.
Ci hè parechje altre cose chì i ricchi dicenu ma ùn facenu micca. Tuttavia, Aghju sceltu questi per via di a so popularità.
Spergu chì avete veramente scupertu qualcosa di novu.